Aita Menni bertako kalitateaz: “Ez da ohiz kanpoko egoerarik atzeman”

0
483

Zentzu honetan, ELAk salaketa bat aurkeztu zuen Erietxeak “ustez arreta-ratioak ez betetzeagatik eta asistentzia-kalitatea galtzeagatik”. Sindikatuak ere PRECOn beste salaketa aurkeztu zuen, baina Aita Menniko Zuzendaritzak jakinarazi duenez “PRECOk dio ez dela greba egiteko eskubidea urratzen”.

Argazkia: Aita Menni, artxibokoa.

Aita Menniko zuzendaritzak komunikatu bat helarazi du hedabideetara bertako profesionalen asistentzia-kalitatea eta jarduna “defendatzeko”.

ELAk Aita Menni salatu du administrazioen aurrean, zuzendaritzaren esanetan, “ustez arreta-ratioak ez betetzeagatik eta asistentzia-kalitatea galtzeagatik”.

Salaketa horiek hedabideen bitartez zabaldu dira baina “ELAk ez ditu errealitatea eta emaitzak zabaldu”.

Zuzendaritzak azaldu duenez “Eusko Jaurlaritzako Osasun Sailak ez dio ELAri erantzun”, Aita Menniren etengabeko ebaluazioa ahalbidetzen duten kalitate-sistemak daudelako eta “ez delako ohiz kanpoko egoerarik antzeman”.

Zuzendaritzak azaldutakoaren arabera “Gipuzkoako Foru Aldundiak, Ikuskaritza Zerbitzuaren bitartez, itundutako zerbitzu bakoitzaren jarduera urtero arautu eta kontrolatzen du”.

ELAren salaketari dagokion ikuskapena egin ondoren, “ez da egoera irregularrik aurkitu, eta Gipuzkoako Foru Aldundiak horren berri eman dio ELAri”, Zuzendaritzak azaldu duenez. “Azken horrek hedabideetan argitaratu zituen salaketak, baina ez emaitza”.

Informazio-iturri beraren arabera, “PRECOk dio ez duela greba egiteko eskubidea urratzen”: “Ez dago langileen baldintzak borondatez hobetzea eragozten duen lege, arau edo dekreturik”. Era berean, “adierazpen askatasuna dago gizabanakoentzat eta enpresentzat”.

Emandako zerbitzuen kalitatea galtzearen salaketei dagokienez, “komunikabide bat harremanetan jarri zen Zentroko Zuzendaritzarekin, Aita Menniko pazienteen senitartekoen kexa helarazteko, emandako asistentzia-kalitateak okerrera egin zuelako”.

Honako hau izan zen Aita Mennik komunikabideari emandako erantzuna: “23 laguntza-zentrok (40 laguntza-zerbitzu edo -unitate baino gehiago) eta 16 aholkularitza-puntuk osatutako sare batean ematen dira zerbitzuak. Solaskideari galdetuko diogu ea kexak zehazten zuen kalitate-galera gailu jakin batean gertatzen den edo guztietan detektatzen den”.

Zuzendaritzak azaldutakoaren arabera “Aita Mennik urtean 30 ikuskapen baino gehiago jasotzen ditu modu normalizatuan administrazio publikoetako ikuskaritza-zerbitzu guztien artean (Osasun Saila, Gipuzkoako Foru Aldundia, Bizkaiko Foru Aldundia, Eusko Jaurlaritzako Lan Saila, etab.)”.

Bestetik, “pazienteen eta senideen gogobetetzeari buruzko inkestak hilero, sei hilean behin eta urtean behin egiten dira”. Halaber, “Zentroak ISO 9001 kalitate-ziurtagiriak ditu”.

“Hainbat lan-batzordek hilero aztertzen dituzte emandako zerbitzu guztien kalitate adierazleak”, lan-batzorde horien ondorioak jakitera eman ez dira oraingoz.

Erabiltzaileari Arreta Emateko Zerbitzu bat dago, erreklamazioak, kexak eta, batzuetan, zorionak jasotzen dituena.”Informazioa hilero jasotzen da eta hiru hilean behin aztertzen da. Ez da jakinarazpenik ikusi helarazten den salaketaren zentzuan”.

Zuzendaritzak ere aipatu du “unibertsitateekin eta prestakuntza-zentroekin” lankidetzan aritzen dela, baita “kudeaketaren eta konpromiso sozialaren aintzatespenak jasotzen dira sarri samar ere”. Bere esanetan, hedabideetan gai hauen inguruko “albiste faltsuak” argitaratzen dira.

ERANTZUN BAT UTZI

Zure iruzkina utzi, mesedez!
Sartu zure izena hemen